#dlawystawców

W tym roku Jarmark Bożonarodzeniowy odbędzie się w terminie 29.11-22.12 i obejmie trzy place w centrum Szczecina – Aleja Kwiatowa, plac Adamowicza i plac Lotników.
Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Szczegóły, regulaminy i formularz zgłoszeniowy dostępne są w sekcji poniżej.

Co zrobić aby zgłosić chęć udziału w szczecińskim Jarmarku Bożonarodzeniowym?

  1. Wypełnij formularz zgłaszający chęć udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym na stronie kolorowaaleja.pl
    Uwaga: Na podstawie wypełnionego formularza dokonamy weryfikacji Państwa zgłoszenia dopuszczając lub nie do sprzedaży podczas Jarmarku (zależnie od ilości nadesłanych zgłoszeń potrzebujemy od 7 do 14 dni na przesłanie odpowiedzi).
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia prześlemy Państwu informacje z instrukcją zakupu stoiska. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie.

Uwaga! Wypełnienie i przesłanie formularza nie jest gwarantem uczestnictwa w Jarmarku Bożonarodzeniowym, a jedynie stanowi o chęci udziału w nim.

  • Organizator ma prawo do podjęcia współpracy jedynie z wybranymi podmiotami.
  • Organizator ma również prawo do pozyskiwania wystawców we własnym zakresie.
  • Zgłoszenia będą przyjmowane do wyczerpania miejsc handlowych.
  • Informacje dot. asortymentu objętego wyłącznością lub ograniczeniem będą pojawiać się na stronie internetowej kolorowaaleja.pl/jarmark-bozonarodzeniowy-2024

Na co zwracamy uwagę dokonując wyboru zgłoszeń? Kierujemy się następującymi kryteriami:

  • Oryginalność oferty i jej dopasowanie do świątecznego klimatu wydarzenia.
  • Sposób prezentacji i sprzedaży towarów w domku.
  • Zaproponowana aranżacja domku handlowego lub zdjęcie stoiska z innych wydarzeń (konieczne nadesłanie zdjęć obrazujących stoisko i wyroby z dotychczasowych imprez).
  • Doświadczenie w sprzedaży podczas podobnych imprez.
  • W Jarmarku Bożonarodzeniowym wystawcą mogą zostać: osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, stowarzyszenia i fundacje.
  • Ilość dostępnych miejsc na Jarmarku Bożonarodzeniowym przeznaczonych pod konkretny asortyment i ich rozmieszczenie.

Do udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym zapraszamy wystawców oferujących:

  • Smakołyki na świąteczny stół
  • Żywność naturalną, tradycyjną, regionalną*
  • Gastronomia**
  • Artykuły spożywcze (traktowane jako gastronomia)
  • Prezenty dla dzieci i dorosłych
  • Upominki rękodzielnicze
  • Świąteczne dekoracje
  • Artystyczne pakowanie prezentów
  • Rękodzielnicze wyroby artystyczne i użytkowe* z wyłączeniem sera podhalańskiego koziego naturalnego, sera podhalańskiego koziego wędzonego, sera owczego, prawdziwego oscypka, redykołki wędzonej, redykołki naturalnej, korbacza naturalnego, korbacza wędzonego, gałki naturalnej i gałki wędzonej – dla stoisk zlokalizowanych na trzech placach wydarzenia. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 8, 30, 49, 67.
    ** informujemy, iż podczas Jarmarku, wyłączności będzie podlegała również sprzedaż takich produktów jak: Mini Donuts (mini pączki smażone na głębokim tłuszczu z dodatkami), ziemniak zakręcony na patyku (drobno pocięty, umieszczony na patyku i smażony na głębokim tłuszczu ziemniak), tzw. frytki belgijskiej (grubo krojony/formowany ziemniak smażony na głębokim tłuszczu). Frytki (inne niż belgijskie) u innych wystawców mogą być serwowane jedynie jako dodatek do dań, bez jednostkowej sprzedaży na wynos. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 31, 32, 65, 66.

Wystawców zainteresowanych wzięciem udziału w zapytaniu ofertowym dotyczącym ww. asortymentu prosimy o wpisanie takiej informacji w formularzu zgłoszeniowym.

Na zgłoszenia dot. zapytań ofertowych na: sery górskie, frytkę zakręconą, mini donuts, frytkę belgijską czekamy do 25.10.2024 r. do godziny 12:00.


Uwaga! Sprzedaż miodów w słoikach i innych opakowaniach podczas Jarmarku może odbywać się tylko na stoiskach, które zgłosiły ten fakt w formularzu zgłoszeniowym.

W przypadku naruszenia zakazu sprzedaży towarów niezgodnych z zakresem asortymentowym oraz niezgłoszonych w formularzu zgłoszeniowym, zostaną zastosowane kary wg §7 regulaminu Jarmarku Bożonarodzeniowego 2024.

Oferta sprzedaży stoisk obejmuje drewniane domki (dostęp do prądu na podstawie osobnych zamówień). W zależności od rodzaju sprzedawanego asortymentu ceny kształtują się następująco:

Rozliczenie za sprzedaż i dystrybucję prądu będzie realizowane na podstawie aktualnego cennika obowiązującego w umowie, która zostanie podpisana do z dystrybutorem. Po podpisaniu umowy, cena zostanie opublikowana na stronie kolorowaaleja.pl oraz przesłana mailowo do firm, które przeszły pozytywnie nabór na wystawców Jarmarku Bożonarodzeniowym 2024.

Wielkości domków (przybliżone wymiary podano w schematach):

Proszę zwrócić uwagę na wymiary i rodzaje domków (wymiary w schematach podane po obrysie), ponieważ w zależności od placu są one zróżnicowane.

  • Aleja Kwiatowa – domki nr 1-40 o wymiarach 3m x 2m | Schemat 1 | Schemat 2
  • Plac Adamowicza – domki nr 41-51 oraz 62-70 o wymiarach 2,5m x 2m | Schemat
  • Plac Adamowicza – domki nr 52-61 o wymiarach 3m x 2m | Schemat
  • Plac Lotników – domki nr 71-85 o wymiarach 3m x 2m | Schemat 1 | Schemat 2

Większość domków będzie zamykana na kłódki (jedynie na Placu Adamowiczą domki będą zamykane na zamki), do których klucze zostaną przekazane przy odbiorze protokołu odbioru.
W miarę możliwości istnieje opcja montażu własnych kłódek.
Domki standardowo mają podłogę, nie są jednak wyposażone w żadne elementy tupu:, stoliki, krzesła itp.

Na poszczególnych placach Organizator ma możliwość wprowadzenia ograniczeń np. dotyczących sprzedaży alkoholu i innego asortymentu objętego m.in. wyłącznością.
W każdy weekend jarmarku na Placu Lotników odbywać się będą świąteczne atrakcje z programem na scenie, a przez wszystkie dni wydarzenia czas zarówno odwiedzających jak i wystawcom umilać będzie świąteczna muzyka słyszana na każdym jarmarkowym placu.

W poniższych linkach znajdziesz mapę stoisk i niezbędne informacje:
>> Plan-JB-2024
>> Regulamin JB 2024 dla wystawców
>> Regulamin Platformy B2B
>> Polityka prywatności JB 2024
>> Polityka cookies
________________________________________

Instrukcja obsługi systemu sprzedaży stoisk IAI na imprezach ŻSTW Sp. z o.o.

  1. JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
  2. JAK SIĘ ZALOGOWAĆ?
  3. JAK KUPIĆ STOISKO? – Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz od nas link do systemu sprzedaży aby dokonać zakupu stoiska
  4. JAK ZAMÓWIĆ PRĄD?
  5. JAK DOKONAĆ PŁATNOŚCI?

Uwagi końcowe:

  • Uwaga! W tym roku zaproponujemy Państwu 4 domki pod asortyment rękodzielniczy w promocyjnej ofercie (nie uwzględniając art. spożywczych), szczegółowe informacje w regulaminie wydarzenia.
  • Sprzedaż musi być prowadzona codziennie w wyznaczonych godzinach:
    poniedziałek – czwartek, w godz. 14:00 – 20:00
    piątek, w godz. 14:00 – 23:00
    sobota, w godz. 10:00 – 23:00
    niedziela, w godz. 10:00 – 20:00

KONTAKT:
Maciej Łabaziewicz
e-mail:
tel.: +48 91 35 16 207

A A+ A++