#dlawystawców

Zgłoszenia chęci udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym 2022

Trwają przygotowania do szczecińskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego 2022. W tym roku wydarzenie odbędzie się w dniach 2-22 grudnia i obejmie trzy place w centrum Szczecina – Aleja Kwiatowa, plac Adamowicza i plac Lotników, a także w weekendy Deptak Bogusława.

Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu. Co zrobić aby zgłosić chęć udziału w szczecińskim Jarmarku Bożonarodzeniowym?

  1. Wypełnij formularz zgłaszający chęć udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym na stronie https://kolorowaaleja.pl/jarmark-bozonarodzeniowy-2022/ – PRZEJDŹ DO FORMULARZA >>
    Uwaga: Na podstawie wypełnionego formularza dokonamy weryfikacji Państwa zgłoszenia dopuszczając lub nie do sprzedaży podczas Jarmarku
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia prześlemy Państwu informacje z instrukcją zakupu stoiska. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie.

Uwaga! Wypełnienie i przesłanie formularza nie jest gwarantem uczestnictwa w Jarmarku Bożonarodzeniowym, a jedynie stanowi o chęci udziału w nim.

  • Organizator ma prawo do podjęcia współpracy jedynie z wybranymi podmiotami.
  • Organizator ma również prawo do pozyskiwania wystawców we własnym zakresie.
  • Zgłoszenia będą przyjmowane do wyczerpania miejsc handlowych.
  • Informacje dot. asortymentu objętego wyłącznością lub ograniczeniem będą pojawiać się na stronie internetowej https://kolorowaaleja.pl/jarmark-bozonarodzeniowy-2022/

Informacje dot. stoisk na Deptaku Bogusława:

  • Stoiska na Deptaku Bogusława będą otwarte tylko w weekendy w terminach 2-4 grudnia, 9-11 grudnia oraz 16-18 grudnia.
  • Godziny otwarcia stoisk: piątki 14:00-23:00, soboty 14:00-23:00, niedziele 14:00-20:00
  • Do wynajęcia są jedynie stoiska HANDLOWE: pamiątki, upominki, zabawki, odzież, biżuteria, rękodzieło, przyprawy itp.
  • Ceny: 600 zł za domek z dostępem do prądu do 2kw za 1 weekend i 1200 zł netto za 3 weekendy
  • Pobierz MAPĘ STOISK NA DEPTAKU BOGUSŁAWA >>
  • Pobierz REGULAMIN STOISK NA DEPTAKU BOGUSŁAWA >>
  • Kontakt w sprawie stoisk na Deptaku Bogusława: 


Na co zwracamy uwagę dokonując wyboru zgłoszeń? Kierujemy się następującymi kryteriami:

  • Oryginalność oferty i jej dopasowanie do świątecznego klimatu
  • Sposób prezentacji i sprzedaży towarów w domku
  • Zaproponowana aranżacja domku handlowego lub zdjęcie stoiska z innych wydarzeń
  • Doświadczenie w sprzedaży podczas podobnych imprez.
  • W Jarmarku Bożonarodzeniowym wystawcą mogą zostać: osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, stowarzyszenia i fundacje.
  • Ilość dostępnych miejsc na Jarmarku Bożonarodzeniowym przeznaczonych dla konkretnych asortymentów.

Do udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym zapraszamy wystawców oferujących:

  • Smakołyki na świąteczny stół
  • Żywność naturalną, tradycyjną, regionalną*
  • Gastronomię**
  • Prezenty dla dzieci i dorosłych
  • Upominki rękodzielnicze
  • Świąteczne dekoracje
  • Artystyczne pakowanie prezentów

* z wyłączeniem sera podhalańskiego koziego naturalnego, sera podhalańskiego koziego wędzonego, sera owczego, prawdziwego oscypka, redykołki wędzonej, redykołki naturalnej, korbacza naturalnego, korbacza wędzonego, gałki naturalnej i gałki wędzonej – dla stoisk zlokalizowanych na trzech placach wydarzenia. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 8, 30, 49, 67.

** informujemy, iż podczas Jarmarku, wyłączności będzie podlegała również sprzedaż takich produktów jak: Mini Donuts (mini pączki smażone na głębokim tłuszczu z dodatkami), ziemniak zakręcony na patyku (drobno pocięty, umieszczony na patyku i smażony na głębokim tłuszczu ziemniak) oraz tzw. frytki belgijskiej (grubo krojony/formowany ziemniak smażony na głębokim tłuszczu). Frytki (inne niż belgijskie) u innych wystawców mogą być serwowane jedynie jako dodatek do dań, bez jednostkowej sprzedaży na wynos. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 31, 32, 65, 66

Oferta sprzedaży stoisk obejmuje drewniane domki z dostępem do prądu do 2 kW. W zależności od rodzaju sprzedawanego asortymentu ceny kształtują się następująco:

Wielkości domków:
  • Aleja Kwiatowa: domki nr 1-40 rozmiar: 3m x 2m
  • Plac Adamowicza: domki nr 41-51 oraz 62-70 rozmiar: 2,5m x 2m
  • Plac Adamowicza: domki nr 52-61 rozmiar: 3m x 2m
  • Plac Lotników: domki nr 71-74 + 77 i 78 rozmiar 2,5m x 2m

Na poszczególnych placach organizator ma możliwość wprowadzenia ograniczeń dot. np. sprzedaży alkoholu i innego asortymentu objętego m.in. wyłącznością.

W każdy weekend jarmarku na Placu Lotników odbywać się będą świąteczne atrakcje z programem na scenie, a przez wszystkie dni wydarzenia czas zarówno odwiedzającym jak i wystawcom umilać będzie świąteczna muzyka słyszana na każdym jarmarkowym placu.

W poniższych linkach znajdziesz mapę stoisk i niezbędne informacje:

>> Mapa stoisk Jarmarku Bożonarodzeniowego na Placu Lotników, Placu Adamowicza i Alei Kwiatowej
>> Regulamin Jarmarku Bożonarodzeniowego 2022
>> Regulamin Platformy B2B
>> Polityka prywatności Platformy B2B

Ostatnia aktualizacja mapy stoisk Jarmarku Bożonarodzeniowego: 28 października 2022


Jarmark Bożonarodzeniowy na Deptaku Bogusława:

>> Mapa stoisk Jarmarku Bożonarodzeniowego na Deptaku Bogusława
>> Regulamin Jarmarku Bożonarodzeniowego – Deptak Bogusława 

Stoiska na Deptaku Bogusława będą otwarte tylko w weekendy w terminach 2-4 grudnia, 9-11 grudnia oraz 16-18 grudnia.

Do wynajęcia na Deptaku Bogusława są jedynie stoiska HANDLOWE: pamiątki, upominki, zabawki, odzież, biżuteria, rękodzieło, przyprawy itp.
Ceny: 600 zł za domek z dostępem do prądu do 2kw za 1 weekend i 1200 zł netto za 3 weekendy

Kontakt w sprawie stoisk na Deptaku Bogusława: 


Instrukcja obsługi systemu sprzedaży stoisk IAI na imprezach ŻSTW Sp. z o.o.

1. JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
2. JAK SIĘ ZALOGOWAĆ?
3. JAK KUPIĆ STOISKO? – Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz od nas link do systemu sprzedaży aby dokonać zakupu stoiska
4. JAK ZAMÓWIĆ PRĄD?
5. JAK DOKONAĆ PŁATNOŚCI?

Uwagi końcowe:

  • Nie ma możliwości wzięcia udziału w Jarmarku jedynie w wybranych terminach.
  • Domki są wynajmowane jedynie na cały okres trwania Jarmarku, a sprzedaż musi być prowadzona codziennie w wyznaczonych godzinach:
    poniedziałek – czwartek, w godz. 14:00 – 20:00
    piątek, w godz. 14:00 – 23:00
    sobota, w godz. 10:00 – 23:00
    niedziela, w godz. 10:00 – 20:00

KONTAKT:

Maciej Łabaziewicz
e-mail:
tel.: +48 91 35 16 207

#informacje

Informacje o ofercie publikowane są przed startem sprzedaży stoisk na poszczególne wydarzenia. O momencie opublikowania oferty i startu sprzedaży informujemy w newsletterach.

Bądź na bieżąco z naszymi wydarzeniami

Zapisz się do newslettera

Kontakt:

A A+ A++