W tym roku Jarmark Bożonarodzeniowy odbędzie się w terminie 29.11-22.12 i obejmie trzy place w centrum Szczecina – Aleja Kwiatowa, plac Adamowicza i plac Lotników.
Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu.
Szczegóły, regulaminy i formularz zgłoszeniowy dostępne są w sekcji poniżej.
Co zrobić aby zgłosić chęć udziału w szczecińskim Jarmarku Bożonarodzeniowym?
Wypełnij formularz zgłaszający chęć udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym na stronie kolorowaaleja.pl
Uwaga: Na podstawie wypełnionego formularza dokonamy weryfikacji Państwa zgłoszenia dopuszczając lub nie do sprzedaży podczas Jarmarku (zależnie od ilości nadesłanych zgłoszeń potrzebujemy od 7 do 14 dni na przesłanie odpowiedzi).
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia prześlemy Państwu informacje z instrukcją zakupu stoiska. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie.
Uwaga! Wypełnienie i przesłanie formularza nie jest gwarantem uczestnictwa w Jarmarku Bożonarodzeniowym, a jedynie stanowi o chęci udziału w nim.
Organizator ma prawo do podjęcia współpracy jedynie z wybranymi podmiotami.
Organizator ma również prawo do pozyskiwania wystawców we własnym zakresie.
Zgłoszenia będą przyjmowane do wyczerpania miejsc handlowych.
Informacje dot. asortymentu objętego wyłącznością lub ograniczeniem będą pojawiać się na stronie internetowej kolorowaaleja.pl/jarmark-bozonarodzeniowy-2024
Na co zwracamy uwagę dokonując wyboru zgłoszeń? Kierujemy się następującymi kryteriami:
Oryginalność oferty i jej dopasowanie do świątecznego klimatu wydarzenia.
Sposób prezentacji i sprzedaży towarów w domku.
Zaproponowana aranżacja domku handlowego lub zdjęcie stoiska z innych wydarzeń (konieczne nadesłanie zdjęć obrazujących stoisko i wyroby z dotychczasowych imprez).
Doświadczenie w sprzedaży podczas podobnych imprez.
W Jarmarku Bożonarodzeniowym wystawcą mogą zostać: osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, stowarzyszenia i fundacje.
Ilość dostępnych miejsc na Jarmarku Bożonarodzeniowym przeznaczonych pod konkretny asortyment i ich rozmieszczenie.
Do udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym zapraszamy wystawców oferujących:
Smakołyki na świąteczny stół
Żywność naturalną, tradycyjną, regionalną*
Gastronomia**
Artykuły spożywcze (traktowane jako gastronomia)
Prezenty dla dzieci i dorosłych
Upominki rękodzielnicze
Świąteczne dekoracje
Artystyczne pakowanie prezentów
Rękodzielnicze wyroby artystyczne i użytkowe* z wyłączeniem sera podhalańskiego koziego naturalnego, sera podhalańskiego koziego wędzonego, sera owczego, prawdziwego oscypka, redykołki wędzonej, redykołki naturalnej, korbacza naturalnego, korbacza wędzonego, gałki naturalnej i gałki wędzonej – dla stoisk zlokalizowanych na trzech placach wydarzenia. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 8, 30, 49, 67.
** informujemy, iż podczas Jarmarku, wyłączności będzie podlegała również sprzedaż takich produktów jak: Mini Donuts (mini pączki smażone na głębokim tłuszczu z dodatkami), ziemniak zakręcony na patyku (drobno pocięty, umieszczony na patyku i smażony na głębokim tłuszczu ziemniak), tzw. frytki belgijskiej (grubo krojony/formowany ziemniak smażony na głębokim tłuszczu). Frytki (inne niż belgijskie) u innych wystawców mogą być serwowane jedynie jako dodatek do dań, bez jednostkowej sprzedaży na wynos. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 31, 32, 65, 66.
Wystawców zainteresowanych wzięciem udziału w zapytaniu ofertowym dotyczącym ww. asortymentu prosimy o wpisanie takiej informacji w formularzu zgłoszeniowym.
Na zgłoszenia dot. zapytań ofertowych na: sery górskie, frytkę zakręconą, mini donuts, frytkę belgijską czekamy do 25.10.2024 r. do godziny 12:00.
Uwaga! Sprzedaż miodów w słoikach i innych opakowaniach podczas Jarmarku może odbywać się tylko na stoiskach, które zgłosiły ten fakt w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku naruszenia zakazu sprzedaży towarów niezgodnych z zakresem asortymentowym oraz niezgłoszonych w formularzu zgłoszeniowym, zostaną zastosowane kary wg §7 regulaminu Jarmarku Bożonarodzeniowego 2024.
Oferta sprzedaży stoisk obejmuje drewniane domki (dostęp do prądu na podstawie osobnych zamówień). W zależności od rodzaju sprzedawanego asortymentu ceny kształtują się następująco:
Rozliczenie za sprzedaż i dystrybucję prądu będzie realizowane na podstawie aktualnego cennika obowiązującego w umowie, która zostanie podpisana do z dystrybutorem. Po podpisaniu umowy, cena zostanie opublikowana na stronie kolorowaaleja.pl oraz przesłana mailowo do firm, które przeszły pozytywnie nabór na wystawców Jarmarku Bożonarodzeniowym 2024.
Wielkości domków (przybliżone wymiary podano w schematach):
Proszę zwrócić uwagę na wymiary i rodzaje domków (wymiary w schematach podane po obrysie), ponieważ w zależności od placu są one zróżnicowane.
Aleja Kwiatowa – domki nr 1-40 o wymiarach 3m x 2m | Schemat 1 | Schemat 2
Plac Adamowicza – domki nr 41-51 oraz 62-70 o wymiarach 2,5m x 2m | Schemat
Plac Adamowicza – domki nr 52-61 o wymiarach 3m x 2m | Schemat
Plac Lotników – domki nr 71-85 o wymiarach 3m x 2m | Schemat 1 | Schemat 2
Większość domków będzie zamykana na kłódki (jedynie na Placu Adamowiczą domki będą zamykane na zamki), do których klucze zostaną przekazane przy odbiorze protokołu odbioru.
W miarę możliwości istnieje opcja montażu własnych kłódek.
Domki standardowo mają podłogę, nie są jednak wyposażone w żadne elementy tupu:, stoliki, krzesła itp.
Na poszczególnych placach Organizator ma możliwość wprowadzenia ograniczeń np. dotyczących sprzedaży alkoholu i innego asortymentu objętego m.in. wyłącznością.
W każdy weekend jarmarku na Placu Lotników odbywać się będą świąteczne atrakcje z programem na scenie, a przez wszystkie dni wydarzenia czas zarówno odwiedzających jak i wystawcom umilać będzie świąteczna muzyka słyszana na każdym jarmarkowym placu.
Uwaga! W tym roku zaproponujemy Państwu 4 domki pod asortyment rękodzielniczy w promocyjnej ofercie (nie uwzględniając art. spożywczych), szczegółowe informacje w regulaminie wydarzenia.
Sprzedaż musi być prowadzona codziennie w wyznaczonych godzinach:
poniedziałek – czwartek, w godz. 14:00 – 20:00
piątek, w godz. 14:00 – 23:00
sobota, w godz. 10:00 – 23:00
niedziela, w godz. 10:00 – 20:00
KONTAKT:
Maciej Łabaziewicz
e-mail:
tel.: +48 91 35 16 207