#dlawystawców
W tym roku Jarmark Bożonarodzeniowy odbędzie się w terminie 28.11-21.12 i obejmie trzy place w centrum Szczecina – Aleja Kwiatowa, plac Adamowicza i plac Lotników.
Co zrobić aby zgłosić chęć udziału w szczecińskim Jarmarku Bożonarodzeniowym??
-
- Wypełnij formularz zgłaszający chęć udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym na stronie kolorowaaleja.pl
Uwaga: Na podstawie wypełnionego formularza dokonamy weryfikacji Państwa zgłoszenia dopuszczając lub nie do sprzedaży podczas Jarmarku (zależnie od ilości nadesłanych zgłoszeń potrzebujemy od 7 do 14 dni na przesłanie odpowiedzi).
- Wypełnij formularz zgłaszający chęć udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym na stronie kolorowaaleja.pl
-
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia prześlemy Państwu informacje z instrukcją zakupu stoiska. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie.
Uwaga! Wypełnienie i przesłanie formularza nie jest gwarantem uczestnictwa w Jarmarku Bożonarodzeniowym, a jedynie stanowi o chęci udziału w nim.
-
- Organizator ma prawo do podjęcia współpracy jedynie z wybranymi podmiotami.
-
- Organizator ma również prawo do pozyskiwania wystawców we własnym zakresie.
-
- Zgłoszenia będą przyjmowane do wyczerpania miejsc handlowych.
-
- Informacje dot. asortymentu objętego wyłącznością lub ograniczeniem będą pojawiać się na stronie internetowej kolorowaaleja.pl/jarmark-bozonarodzeniowy-2025/
Na co zwracamy uwagę dokonując wyboru zgłoszeń? Kierujemy się następującymi kryteriami:
-
- Oryginalność oferty i jej dopasowanie do świątecznego klimatu wydarzenia.
-
- Sposób prezentacji i sprzedaży towarów w domku.
-
- Zaproponowana aranżacja domku handlowego lub zdjęcie stoiska z innych wydarzeń (konieczne nadesłanie zdjęć obrazujących stoisko i wyroby z dotychczasowych imprez).
-
- Doświadczenie w sprzedaży podczas podobnych imprez.
-
- W Jarmarku Bożonarodzeniowym wystawcą mogą zostać: osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, stowarzyszenia i fundacje.
-
- Ilość dostępnych miejsc na Jarmarku Bożonarodzeniowym przeznaczonych pod konkretny asortyment i ich rozmieszczenie.
Do udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym zapraszamy wystawców oferujących:
-
- Smakołyki na świąteczny stół
-
- Żywność naturalną, tradycyjną, regionalną*
-
- Gastronomia **
-
- Artykuły spożywcze (traktowane w cenniku jako gastronomia z wyłączeniem przypraw)
-
- Alkohole**
-
- Prezenty dla dzieci i dorosłych
-
- Upominki rękodzielnicze
-
- Świąteczne dekoracje
-
- Artystyczne pakowanie prezentów
-
- Rękodzielnicze wyroby artystyczne i użytkowe
* z wyłączeniem sera podhalańskiego koziego naturalnego, sera podhalańskiego koziego wędzonego, sera owczego, prawdziwego oscypka, redykołki wędzonej, redykołki naturalnej, korbacza naturalnego, korbacza wędzonego, gałki naturalnej i gałki wędzonej – dla stoisk zlokalizowanych na trzech placach wydarzenia. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 8, 30, 49, 67.
** informujemy, iż podczas Jarmarku, wyłączności będzie podlegała również sprzedaż takich produktów jak:
Mini Donuts (mini pączki smażone na głębokim tłuszczu z dodatkami), ziemniak zakręcony na patyku (drobno pocięty, umieszczony na patyku i smażony na głębokim tłuszczu ziemniak), tzw. frytki belgijskiej (grubo krojony/formowany ziemniak smażony na głębokim tłuszczu). Frytki (inne niż belgijskie) u innych wystawców mogą być serwowane jedynie jako dodatek do dań, bez jednostkowej sprzedaży na wynos. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 31, 32, 65, 66.
Grzane napoje alkoholowe – W celu zapewnienia wysokiej jakości oferty gastronomicznej i ograniczenia liczby punktów z grzanym alkoholem, Organizator wprowadza konkurs na przydział 10 miejsc uprawniających do sprzedaży napojów grzanych (w tym win, cydrów i miodów pitnych).
Konkurs będzie dotyczył wszystkich napojów alkoholowych lub z dodatkiem alkoholu serwowanych na ciepło z wyłączeniem piwa, niezależnie od rodzaju alkoholu bazowego (wino, miód pitny, cydr, nalewka itp.).
Organizator zastrzega możliwość przyznania statusu Partnera Programowego wybranym wystawcom, którzy wnoszą szczególną wartość wizerunkową lub programową do wydarzenia.
W tym roku 3 Partnerów Programowych posiadających status Partnera Jarmarku otrzymuje prawo sprzedaży napojów grzanych poza konkursem.
Wystawców zainteresowanych wzięciem udziału w zapytaniach ofertowych dotyczących ww. asortymentu prosimy o zaznaczenie takiej informacji w formularzu zgłoszeniowym.
Na zgłoszenia dot. zapytań ofertowych na: sery górskie, frytkę zakręconą, mini donuts, frytkę belgijską, grzanych napojów alkoholowych czekamy do 22.10.2025 r. do godziny 12:00.
Uwaga! Sprzedaż miodów w słoikach i innych opakowaniach podczas Jarmarku może odbywać się tylko na stoiskach, które zgłosiły ten fakt w formularzu zgłoszeniowym.
W przypadku naruszenia zakazu sprzedaży towarów niezgodnych z zakresem asortymentowym oraz niezgłoszonych w formularzu zgłoszeniowym, zostaną zastosowane kary wg §7 regulaminu Jarmarku Bożonarodzeniowego 2025.
Oferta sprzedaży stoisk obejmuje drewniane domki (dostęp do prądu na podstawie osobnych zamówień). W zależności od rodzaju sprzedawanego asortymentu ceny kształtują się następująco:
W każdy weekend jarmarku na Placu Lotników odbywać się będą świąteczne atrakcje z programem na scenie, a przez wszystkie dni wydarzenia czas zarówno odwiedzających jak i wystawcom umilać będzie świąteczna muzyka słyszana na każdym jarmarkowym placu.
W poniższych linkach znajdziesz mapę stoisk i niezbędne informacje:
>> Plan-JB-2025
>> Regulamin JB 2025 dla wystawców
>> Regulamin Platformy B2B
>> Polityka prywatności JB 2025
>> Polityka cookies
________________________________________
Instrukcja obsługi systemu sprzedaży stoisk IAI na imprezach ŻSTW Sp. z o.o.
-
- JAK KUPIĆ STOISKO? – Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz od nas link do systemu sprzedaży aby dokonać zakupu stoiska
Uwagi końcowe:
-
- Uwaga! W tym roku zaproponujemy Państwu 8 domków pod asortyment rękodzielniczy w ofercie specjalnej – z podziałem na krótsze terminy (nie uwzględniając art. spożywczych), szczegółowe informacje w regulaminie wydarzenia.
- Na 7 dni przed terminem wydarzenia zostaną przesłane wiadomości organizacyjne.
-
- Sprzedaż musi być prowadzona codziennie w wyznaczonych godzinach:
-
- poniedziałek – czwartek, w godz. 13:00 – 20:00
-
- piątek, w godz. 13:00 – 23:00
-
- sobota, w godz. 10:00 – 23:00
-
- niedziela, w godz. 10:00 – 20:00
-
- Sprzedaż musi być prowadzona codziennie w wyznaczonych godzinach:
KONTAKT:
Maciej Łabaziewicz
e-mail:
tel.: +48 91 35 16 207